Rækker Mølle Håndbold - ikke kun for sportens skyld!

Mission

Rækker Mølle Håndbold vil være den lille håndboldklub med de store målsætninger.

Vision

Rækker Mølle Håndbold skal være håndboldklubben for alle. Fundamentet er breddeidrætten samt det sociale og kammeratlige samvær i klubben.

Hvor det er muligt, satses også på elitehåndbold med fokus på størst mulig succes og niveau for de enkelte håndboldhold.

Værdier

• Engagement
  • Klubfølelse
  • Klub-vilje skaber resultater
  • Socialt engagement
  • Kammeratskab
  • Bredde skaber elite
  • Respekt for den enkeltes niveau

Vi lever op til værdigrundlaget gennem engagerede trænere, ledere, spillere og frivillige med en fast tro på, at vi som klub fortsat kan være os selv. Klubbens værdigrundlag er også, at alle skal trives gennem et godt kammeratskab og udvikle venskaber på kryds og tværs gennem klubben uanset alder og håndboldniveau.

De værdier og den specielle ånd, der i dag findes på og uden for banen værdsættes højt. Disse værdier ønsker vi at værne om gennem sportsligt kammeratskab.

Målsætninger

• 2. Division Herrer skal blande sig i toppen af rækken
  • 2. Division Damer skal etablere sig i den bedste halvdel af rækken
  • Bredde-/Eliteidræt for ungdomsafdelingen